Hoe gaan we te werk

Hoe gaan we tewerk





Kris neemt de ontwerpen en de klantenservice voor haar rekening. Dirk bemant, samen met zijn werkteam, het atelier en is ter plaatse actief op de werf. Het hele proces is in professionele handen, wat enkel 100% tevreden klanten oplevert.

Om de klanten feilloos op hun wenken te kunnen bedienen, houden Kris en Dirk er steeds dezelfde werkwijze op na.

De bouw- of verbouwingsplannen worden zorgvuldig onder de loep genomen in de toonzaal.

Een eerste ontwerp wordt opgemaakt na uitvoerig overleg met de klant.  Nadat alle aspecten zijn doorgesproken, wordt een gedetailleerde prijsofferte gemaakt. Als de klant zich hierin kan vinden en overgaat tot bestelling, inspecteert Dirk ter plaatse of alle noodzakelijke werken (elektriciteit, leidingwerk…) kunnen plaats hebben.


Al het Kridi maatwerk wordt in hun eigen atelier gemaakt.  Dankzij software gestuurde apparatuur en vakmanschap, leveren ze steeds maatwerk af waar de klant meer dan tevreden mee is.

Dankzij de zorgvuldige voorbereiding kan een strikte planning voor de productie gemaakt worden.

Dat levert de klant een exacte levertermijn op. Ook de service na verkoop is bij Kridi steeds vlekkeloos.  Door de grote klantentevredenheid komen de cliënten bij Kridi dan ook terug voor nieuwe projecten en bovendien zorgt de mond-aan-mond reclame voor heel wat nieuwe klanten.